Uwaga oszust!

Ludzi przedsiębiorczych, ale doskonale potrafiących wykorzystać naiwność wielu rodaków jest bardzo wielu. Wystarczy przejrzeć listę biur podróży, które wysłały ludzi na wymarzony urlop po czym wykpiły się i zniknęły z pieniędzmi. Najgorsze jest jednak to, że wystawiając swoich członków rodziny, założą kolejny biznes pod innym szyldem, który znowu napełni ich kieszenie i ogłosi bankructwo. Niestety identyfikacja wizualna jest łatwa do pokonania. Wystarczy tylko zmienić nazwę, logo i kolorystykę firmy. Nawet nie trzeba się przebranżowić, ani też zmieniać adresu. Klienci i tak nie skojarzą przecież logo oszusta z nowym obiecującym symbolem. Można także wykorzystać poprzednie artykuły promocyjne, wystarczy tylko zmienić kolor. Niestety żadne prawo w naszym kraju nie chroni konsumenta przed ponownym spotkaniem z oszustem, który wyłudza pieniądze od klientów, nie dotrzymując umowy. Nowe programy motywacyjne konstruowane są zwykle tak, by nie kojarzyły się z poprzednim ciemnym interesem jaki oszust prowadził. Gdyby zmienić kilka przepisów, w taki sposób, aby skazani za oszustwa przedsiębiorcy nie mieli możliwości wracać do biznesu. Dopóki przepisy nie zostaną zmienione, proceder ten będzie trwał.

Subscribe / Share

Article by admin

Authors bio is coming up shortly. Read 51 articles by

Osatnio dodane artykuły

Kalendarz

Styczeń 2013
P W Ś C P S N
« Sie   Lut »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031